säästä jopa 22 %* + lisäksi 10%*** Premium-jäsenenä!

Menu

Parfumdreams

My parfumdreams

Asiakastili on henkilökohtaista aluettasi. Siellä voit tehdä erilaisia muutoksia. Mikäli haluat vaihtaa salasanasi tai käydä läpi tilauksesi, olet juuri oikeassa paikassa. Klikkaamalla ylänavigoinnista "my parfumdreams" pääset henkilökohtaisella alueellesi.
Mikäli et ole vielä asiakas, voit luoda käyttäjätilin täällä.



Tietoni

Klikkaamalla "Tietoni" näet henkilötietosi, jotka olet käyttäjätilin luomisen yhteydessä antanut. Seuraavaksi näet käyttätietosi eli nimesi, asiakastyyppisi ja syntymäaikasi. Näille riveille et voi kirjoittaa mitään.
Niiden alapuolella näet sähköpostiosoitteesi ja henkilökohtaisen salasanasi. Niihin voit tehdä muutoksia.

  • Vaihda salasana

Jos haluat vaihtaa henkilökohtaisen salasanasi, sinun tulee kirjoittaa uusi salasanasi ja vahvistaa se yhtä riviä alempana. Klikkaamalla "Seuraava" vahvistat muutoksen.

  • Profiilin tekeminen/muokkaaminen

Seuraavalla alueella voit tehdä itsellesi profiilin, joka näkyy kirjoittamiesi arvostelujen yhteydessä. Tässä voit määritellä itsellesi käyttäjänimen, joka näkyy heti, kun olet antanut käyttäjäarvion. On otettava huomioon, että kaikilla käyttäjillä on oltava oma käyttäjänimi. Mikäli et ole tallentanut itsellesi käyttäjänimeä, sen sijaan arvostelussa näkyvät etunimesi sekä sukunimesi ensimmäinen kirjain.
Lisäksi voit määritellä sukupuolesi ja ikäryhmäsi.
Sinun on mahdollista myös määritellä ihotyyppisi sekä valita ihosi ja hiustesi värit.

  • Osoitteen lisääminen

Jos haluat lisätä uuden osoitteen tai toimituspaikan tilauksellesi, kirjoita tiedot tekstikenttään ja vahvista ne klikkaamalla "Luo uusi".


Muistilistani

Muistilista tallentaa tuotteet, jotka olet siihen lisännyt. Voit lisätä kaikki tuotteet listalle klikkaamalla "Muistilistalleni", joka löytyy "Ostoskorin" alapuolelta.


Tilaukseni

Klikkaamalla "Tilaukseni" löydät yhteenvedon kaikista tilauksistasi. Siellä näkyvät sekä jo toimitetut että vielä avoimet tilaukset.
"Näytä tilaus" -toiminnon avulla pystyt tarkastelemaan tilaustesi yksityiskohtia. Siellä on käytettävissä "Tulostus"-toiminto, jonka avulla voit tulostaa tilauksesi paperille.


Tuotteen palautus

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, voit tarkastalla Tuotteen palautus -valikossa tilaustasi ja pyytää palautusasiakirjan. Tämä on mahdollista kuitenkin vain siinä tilanteessa, ettei 14 päivän* peruuttamisoikeuden lisäksi vapaaehtoinen 180 päivän** palautusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta, ole ylittynyt. Muussa tapauksessa palautuksesta aiheutuneita kustannuksia ei voi veloittaa meiltä.

* Tässä ovat oikeudet lainmukaiseen peruuttamiseen.
** Edellytys vapaaehtoisen palautusoikeuden käyttämiselle on kuitenkin se, että lähetät tuotteen takaisin originaalissa pakkauksessaan, kokonaisena sekä alkuperäisessä kunnossaan vahingoittumattona.

Palautus on tässä tapauksessa lähetettävä vakuutettuna pakettina, mikäli mahdollista, seuraavaan osoitteeseen:

Parfümerie Akzente GmbH
Meisenstraße 12
74629 Pfedelbach
Saksa


Viestini

"Viestini"-osiosta näet kaikki viestit, jotka on lähetetty tilillesi tai tililtäsi. "Yksityiskohdat"-valikon kautta pääset viesteihin.
Jos haluat lähettää meille viestin, sinun tarvitsee vain klikata "Uusi viesti". Sen jälkeen voit kirjoittaa viestisi ja sille aiheen. Viestisi toimitetaan meille, kun klikkaat "Lähetä".


Apu ja tuki

Apu ja tuki -valikon kautta pääset shopname tukisivustolle. Täällä saat lisätietoa kaikista toimista ja toimintatavoista. Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalvelutiimiin. Vaihtoehtoisesti voit myös katsoa Usein kysytyistä kysymyksistä, löytyykö sieltä jo vastaus kysymykseesi.

  • Asiakastilini on suljettu - mitä tehdä?

Mikäli kirjoitat salasanasi 3 kertaa väärin, asiakastilisi sulkeutuu niin, ettei se toimi enää kyseisellä salasanalla. Järjestelmä lähettää sinulle tallentamaasi sähköpostiosoitteeseen tämän jälkeen automaattisesti kirjautumiskoodin, jolla voit kirjautua YHDEN KERRAN asiakastilillesi. Tämä salasana on tarkoitettu vain salasanan muuttamiseen / uudelleen käyttöön ottamiseen. Asiakastili on suljettu siihen saakka, kunnes kirjautumiskoodi syötetään sinne. Mikäli asiakastilisi suljetaan, voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, jotta tilisi saadaan vapautettua käyttöön.

  • Miten voin vaihtaa salasanani?

Etusivun yläreunan "Tilini"-valikosta pääset henkilökohtaiselle alueellesi. Klikkaamalla "Muokkaa profiilia" näet henkilötietosi, jotka olet käyttäjätilin luomisen yhteydessä antanut. Jos haluat vaihtaa henkilökohtaisen salasanasi, sinun tulee kirjoittaa uusi salasanasi ja vahvistaa se yhtä riviä alempana. Klikkaamalla "Seuraava" vahvistat muutoksen.

Asiakastilin poistaminen

Jos haluat poistaa asiakastilisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostilla.

Palvelumme

** Tarkat alennusehdot löytyvät henkilökohtaisesta Tervetuloa– uutiskirjeestäsi

* Ei voi muuttaa rahaksi. Ei yhdistettävissä muihin tarjouksiin. Voimassa 07.05.2024 asti, ei koske alennustuotteita, lahjakortteja, tuotemerkkejä Acqua di Parma, Bond No. 9, Chanel, Dior, Drunk Elephant, Eisenberg, Kilian Paris, Rituals, Rosendo Mateu ja tuotteita, joissa on merkintä Luxury. Ei vähimmäisostorajaa. Julkaiseminen kielletty. Parfümerie Akzente GmbH, alv-tunnus DE813307548 AG Stgt. HRB 581012

***Premium-alennus ei koske lahjakortteja. Jäsenyys jatkuu 12 kuukauden umpeutumisen jälkeen uudestaan 12 kuukaudella. Jos et halua jatkaa jäsenyyttä enää tämän jälkeen, voit peruuttaa sen my parfumdreams -osiossa viimeistään 14 päivää ennen määräajan umpeutumista. Nauti eduista, kuten eksklusiivisista sisällöistä ja Premium-uutiskirjeestä. Premium-tilauksen myötä hyväksyt yleiset sopimusehtomme.

Maksutavat


Palkittu ostokokemus

Shoppaile turvallisesti

Lähetyspalvelumme

parfumdreams App
parfumdreams
Facebook
Tik Tok
Instagram
Youtube